≡ Menu

De la “Hope Media” la “Media Poc!”

O9.08

Duminică, 16 martie, în Piața Universității din București va avea loc un miting pro și contra.

Pro Pleșu și Contra Gâdea. Cum ar veni: Pro Carte și Anti Ghioagă. Dialectic.

Organizatorii precizează:

“Bucureştenii sunt îndemnaţi să iasă în stradă ‘înarmaţi’ cu o carte.”

01.16

Ombudsmanul trustului de presă Blood, Tears & Jeg și Avocat al Poporului Văran, Mircea Badea-Seppuku, afirmă:

“Dețin informații potrivit cărora, în Piața Universităților Mele, lui Mihai Gâdea i se va bate obrazul cu cărți mari și groase. Linșaj! Linșaj! De trei ori linșaj!”

Noi deținem informația că la prima parte a mitingului (Pro Carte), va participa și Mihai Gâdea. Cu o carte mare, într-o mână și cu o carte groasă, în cealaltă.

Mai jos, puteți găsi sursa informației noastre:

Partea a doua a mitingului (Anti Ghioagă), pastorul adventist Mihai Gâdea o va urmări din studioul intercostal, Antena 3, unde va fi organizat un dialog, live, cu Piața Universității.

Emisiunea se va intitula Anti Anti Ghioagă, și va fi condusă de jurnalistul Mihai Gâdea.

Invitați speciali – membrii Grupului de Investigații Paranormale condus de Mugur de Fluier.

Pentru telespectatorii care doresc să adreseze întrebări și răspunsuri invitaților există două parole desecretizate de Traian Băsescu: “Ciuvic-Ciuvic” și “Fluier păstoresc”.

02.27

Cum este prea devreme pentru concluzii, vă sugerăm să căutați de unii singuri ante, pro și contra concluzii (aici și aici) în legătură cu potecuța apucată de pastorul Mihai Emanuel Gâdea de la Hope Media (Radio Vocea SperanțeiSperanțaTV și Hope Media nu se angajează în partizanat politic, ci urmăresc să promoveze cauze și valori care depășesc granițele politice, etnice, naționale sau religioase. Obiectivul îl reprezintă comunicarea încrederii că valorile morale și spirituale dau sens și perspectivă existenței individuale și sociale. Perspectiva optimistă asupra vieții este exprimată în sloganul: “Pasiune pentru viață”.) la Media Poc!

Dumnezeu să-l aibă-n pază, că văranologia e un cult pe cale de consecință.

dt_signature2-e1270748737227[1]

  • E bine ca oamenii se vor aduna la un protest “inarmati” cu cate o carte. Si, fiindca mitingul va fi organizat de cuiburile de basisti de la “22” si ‘Dilema”, mai nimerit ar fi ca participantii sa poarte ca semn de identificare doar Constitutia Romaniei. Dupa miting, ar fi binevenit si un mars al mitingistilor spre Palatul Cotroceni, in a carui poarta sa depuna toti cartile, in semn de omagiu pentru presedintele pentru celelalte coordonate istorice ale statului de drepti intre strambi (sau stangi?), in care seful decolorat politic isi foloseste angajatii pentru a le face o “miscare” favoritei si mezinei. Curat constitutional, cum, de altfel, nu mai prididesc sa taxeze Miscarea presedintelui si finii analisti politici de la “22” si ‘Dilema”.

    P.S. Mare pacat ca un intelectual de calitatea, subtilitatea si anvergura dlui Plesu nu e in stare sa priceapa ca nu cultura dumnealui ii irita pe bizoni, ci proasta ei intrebuintare publica. La o adica, i-as putea intocmi dlui Plesu un florilegiu din fandarile logico-intelectale la care Domnia Sa s-a dedat fara retineri in ultimii -- sa tot fie -- vreo zece ani…

  • ş. f.

    Mircea Badea-Mihai Gadea?
    Mihai Gâdea-Mircea Bâdea?

  • a notarius

    @No NameDP
    Nu cred ca lumea, nici macar cea romaneasca, poate fi impartita in doua: basisti si antibasisti.
    Nu cred ca intelectualul poate fi impartit in doua: al nostru si al lor.
    Nu cred ca Gadea, Badea si Ciuvica l-au injurat pe Andrei Plesu din ratiuni de intransigenta intelectuala.
    L-au injurat pentru ca au primit ordin sa-l injure.
    Ma solidarizez cu oricine care este atacat, injurat, amenintat la ordin.

  • Pastorul Vasile

    Pentru Tudoran Dorin

    Dumneatale ce problemă ai de te amesteci în toate? Ce i-a făcut Gîdea lui Pleșu ăsta pe care-l apărați toți? A zis că a slugărit sub toți președinții de la Iliescu la Băsescu? Și e ceva greșit în asta? N-a slugărit la toți? S-a certat cu Udrea pe ciolan și a plecat de la Cotroceni pe urmă a vorbit nasol de Băse și Marinaru l-a amenințat și i-a scos niște secrete de familie la presă dar familia Pleșu nu răspunde nici azi dacă a semnat doamna Pleșu angajamentul ăla cu Securitatea că ce să răspundă cînd e clar că l-a semnat. Pleșu are voie să-l injure pe Gîdea de ce n-are voie și Gîdea să se ia de Pleșu și alți mahări de la GDS vostru? Nu e adevărat că Pleșu i-a scris și lui Ceaușescu și i-a cerut iertare și i-a turnat pe ăia cu Meditația transcedentală la securitate direct lui Vasile Mălureanu? Vrei să te împaci cu Tismăneski și să vă pupați cu Pleșu și s-o faceți iar pe EBA parlamentară la Bruxelles. Dacă ai cojones să publici și opinia mea și să te uiți pe articolele enumerate de mine mai jos poate îți schimbi părerea. Mă duc și eu la miting ca să-i zic clar lui Pleșu cine este și că președinte nu-l alege nici dracu deși asta vrea el acum să fie și președinte ca să mai slugărească și alții la el.

    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2007-10-05/angajamentul-moralistului-andrei-plesu.html

    http://baricadainter1989.blogspot.com/2010/08/adevaruri-stanjenitoare-cudespre-plesu.html

    http://baricadainter1989.blogspot.com/2010/09/adevaruri-stanjenitoare-cudespre-plesu.html

    http://www.ziaristionline.ro/2012/03/05/catrinel-plesu-a-fost-recrutata-de-securitate-cu-29-de-lei-documentele-directiei-de-investigatii-a-cnsas-exclusiv/

    http://cronicaromana.com/2007/10/05/angajamentul-moralistului-andrei-plesu/

    http://www.napocanews.ro/2014/03/o-biciusca-pentru-intelectualii-sado-masochisti-de-sub-andrei-plesu-fisa-de-cadre-a-anticomunistului-de-cand-se-stie-el-document-cc-al-pcr-vs-industria-minciunii.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+napocanews%2FhIWc+(NapocaNews)

    http://www.ziare.com/stiri/frauda/mihai-pelin-face-o-dezvaluire-bomba-35840

    http://impostoriidediplome.blogspot.com/2012/05/andrei-plesu-defectat.html

  • @Pastorul Vasile

    1. Cojones am, dar nu neapărat pentru că v-am publicat comentariul.
    2. Deși am citit comentariul dvs și am recitit (căci sunt destul de vechi) unele dintre articolele pentru care mi-ați oferit link=uri, nu mi-am schimbat părerea.
    3. Nu cunosc pe nimeni cu numele de “Tismăneski”. Probabil că vă referiți la dl. Tismăneanu, care nu a purtat niciodată alt nume decât Tismăneanu.
    4. Mă împac cu cine vreu, mă cert cu cine doresc.
    5. N-am de unde să știu dacă dl Pleșu vrea să candideze la președinție, dar dacă ar candida, nu votând dvs. împotrivă ar schimba rezultatul alegerilor.
    6. GDS-ul nu este al meu. Mai cercetați.
    7. Dacă tot vă duceți la miting cu intenția pe care mi-ați împărtășit-o, vă rog să-mi comunicați după miting cum au mers lucrurile acolo și ce v-a răspuns dl Pleșu l-a cele pe care i le-ați… comunicat.
    8. În sfârșit, dl Gâdea are dreptul “să se ia” de cine dorește. Ar fi spre binele zilei sale de mâine să nu se ia însă de cei numiți în lista venită de mai sus. Mă grăbesc să spun că prin “venită de mai sus” nu vrea să sugerez că lista i-a fost transmisă dlui Gâdea de secretara lui Dumnezeu.

  • Ontelus DG

    În anii de campanie electorală, libertatea de expresie cunoaște forme condamnabile. Spațiul public românesc suferă cronic, și nu de azi, de ieri, ci dintotdeauna. Este adevărat că simbolizarea mediatică, mai cu seamă în ultimii 10-15 ani, a căpătat accente grotesc-kitsch-iste cumplite, dar este și rezultatul ,,firesc” al democratizării culturale postmoderniste, pe care tocmai o parte semnificativă a intelectualității a cultivat-o, exacerbând relativismul axiologic. Lucrurile s-au întors împotriva intelectualilor, asistăm la o bătălie între haita elitei mediatice și haita elitei intelectuale. Modernitatea a însemnat delegitimarea oricărei autorități, percepute ca opresivă. Așa cum în perioada interbelică democrații autentici erau minoritari, majoritatea populației fiind pauperă și needucată, și din vina elitelor, astăzi, în postdecembrism, când, vorba poetului, ,,minciuni și fraze-i totul ce statele susține”, înțelepciunea este ultimul lucru pe care îl mai vizează cineva în spațiul public. Ce jocuri să mai faci, la ce să te mai încrâncenezi, avem ceea ce merităm, acesta este nivelul de civilizație și de cultură, aceasta este (auto)educația de care am fost și suntem în stare… Fiecare s-a gândit să-i fie lui bine, restul poate să crape, ,,lasă-i să moară proști”, adâncă și transparentă, deopotrivă, era acea replică din ,,De ce trag clopotele, Mitică”, excepționalul film al lui L. Pintilie. Mai o bursă, mai o sinecură, mai un ,,tu scrii despre mine-eu scriu despre tine”, ,,mai un pământ, mai un hă,hă,hă”, mai o descurcăreală, mai un sictir, mai un ,,dă-l/dă-o-n mă-sa” etc. Mai mult rău decât ne-am făcut noi înșine nu ne-a făcut, nu ne face și nu ne va face nimeni. Țâfna și țopârlănia sunt caracteristicile intrinseci nu doar ale celor bătuți de soartă, ci și ale haitelor elitare, din toate domeniile. Atâta putem, atâta suntem… Mă includ și eu în mocirlă, nu sunt în afara ei, nu îmi pute, dar m-am săturat de mimozele artistice, de lianele savante, de ștrumfii filozofi, de leprele moraliste, de codoșii ipocriți, de javrele inteligente, de ticăloșii high-life etc.! Avem duhoare, și nu duh, și fiindcă aceia care ar fi fost datori să-l cultive, fie și prin fișa postului, au duhnit, pre- și postdecembrist, exalând și exaltând miasme josnice, abdicând ireparabil de la misiunea pe care o aveau. Fost-a, oare, existența noastră, altceva decât un lung șir de căderi și degradări, de mârșăvii și mârlănii, de josnicii și jigodisme, întrerupte, la răstimpuri, de ghionții din afară, mai mult sau mai puțin interesați? Vai de capul nostru!

  • No

    @a notarius

    Va marturisesc ca nu am rabdare sa urmaresc toate elucubratiile mediatice ale celor doua tabere, basisti -- antibasisti, desi ele, ambele!, functioneaza ca unse, clivand in ultimii ani societatea, ba chiar si familia romaneasca asa cum numai FSN-ul dlui Iliescu si adeptii lui din media au facut-o la inceputul anilor ’90. In schimb, pe dl Plesu l-am citit si in foiletoane si-n volume, inainte de ’89 chiar cu interesul cu care citeam fasciculele multiplicate (intr-un fel de regim de samizdat) ale “Istoriei religiilor”. L-am citit si dupa ’90, gustandu-i, recunosc, stilul de raisonneur usor levantin -- usor calofil si i-am urmarit evolutiile “apolitice” din politichia noastra, adesea cu statut oficial si, intotdeauna, in imediata apropriere a masculului alfa al zilei. Toate minunate pana la… horribile dictu, basismul asta insuportabil. Pai, cum e posibil ca un atat de fin cunoscator al moravurilor dambovitene (si nu numai), un om cu atata fina ironie si exceptional simt ludic (extraordinara fragmentul in care dl Liiceanu il descrie pe dl Plesu “baletandu-se” pe muzica lui Ceaikovski , pe post de lebada neagra) sa scrie saptamanal, la gazete, indeosebi pe teme politice, pentru a incerca de fiecare data sa-si convinga cititorii ca, oricat de negru-n ceru’ gurii Basescu, ceilalti sunt de mii de ori mai negri prin toate partile cunoscute si prin cele necunoscute. Cum sa sustina dl Plesu aberatia cu lovitura de stat si sa mai si spuna ca, desi iese din tara de pe vremea lui Ceasca, in iunie 2012, cand TB se confrunta cu furia referendara a “roman’lor” (asa inghite uneori dl presedinte vocalele!), a fost prima oara cand n-a mai vrut sa se intoarca in tara?! Adica, nu ar mai fi existat viata dupa Basescu! Nu tin minte ca dl Plesu sa fi reactionat la multele ofsaiduri prezidentiale ori la cele ale anturajului preseditelui, cum au facut-o alti intelectuali care chiar isi pot revendica statutul de intectual cu greutate in viata publica, dar nu o fac cu aplombul propriu dlui Plesu. Si da, e absolut dincolo de orice indoiala: Gadea et comp. nu l-au atacat pe dl Plesu « din ratiuni de intransigenta intelectuala », ci din simplul, omenescul antibasism. Si e iar dincolo de orice indoiala – INCA ! – faptul ca majoritatea romanilor e inclinata deocamdata mai mult sa asculte diatribele « antenelor » decat odele – e drept, tot mai putin – basiste ale GDS ori ale dlui Plesu insusi. E vorba de aceasi majoritate care, in primii ani la Cotroceni ai dlui Basescu, ii scandase acestuia numele cu o infierbantare pe care o alimentat-o si dl Plesu, care si-a asumat de altfel si oficial sustinerea proiectului Baseascu. Dar, ceea ce refuza sa inteleaga dl Plesu e ca nu prea poti fi, nici macar alternativ, si actor la masa Puterii si lider (de opinie) al societatii civile.

  • Oops! No Name, No Name, dar mai sus am dat-o de tot “anonima”. Scuze, mi-a zburat inainte de-a completa rubrica numelui.

  • @a notarius

    Va marturisesc ca nu am rabdare sa urmaresc toate elucubratiile mediatice ale celor doua tabere, basisti -- antibasisti, desi ele, ambele, functioneaza ca unse, clivand in ultimii ani societatea, ba chiar si familia romaneasca asa cum numai FSN-ul dlui Iliescu si adeptii lui din media au facut-o la inceputul anilor ’90. In schimb, pe dl Plesu l-am citit si in foiletoane si-n volume, inainte de ’89 chiar cu interesul cu care citeam fasciculele multiplicate intr-un fel de regim de samizdat din “Istoria religiilor”. L-am citit si dupa ’90, gustandu-i, recunosc, stilul de raisonneur usor levantin -- usor calofil si i-am urmarit evolutiile “apolitice” din politichia noastra, adesea cu statut oficial si, intotdeauna, in imediata apropriere a masculului alfa al zilei. Toate minunate pana la… horribile dictu, basismul asta insuportabil. Pai, cum e posibil ca un atat de fin cunoscator al moravurilor dambovitene, un om cu atata fina ironie si exceptional simt ludic (extraordinara fragmentul in care dl Liiceanu il descrie pe dl Plesu “baletandu-se” pe muzica lui Ceaikovski , pe post de lebada neagra) sa scrie saptamanal, la gazete, indeosebi pe teme politice, pentru a incerca de fiecare data sa-si convinga cititorii ca, oricat de negru-n ceru’ gurii Basescu, ceilalti sunt de mii de ori mai negri prin toate partile Cum sa sustina dl Plesu aberatia cu lovitura de stat si sa mai si spuna ca, desi iese din tara de pe vremea lui Ceasca, in iunie 2012, cand TB se confrunta cu furia referendara a “roman’lor” (asa inghite uneori dl presedinte vocalele!), a fost prima oara cand n-a mai vrut sa se intoarca in tara. Adica, nu ar mai fi existat viata dupa Basescu! Nu tin minte ca dl Plesu sa fi reactionat la multele ofsaiduri prezidentiale ori la cele ale anturajului preseditelui, cum au facut-o alti intelectuali care chiar isi pot revendica statutul de intectual cu greutate in viata publica, dar nu o fac cu aplombul propriu dlui Plesu. Si e absolut dincolo de orice indoiala: Gadea et comp. nu l-au atacat pe dl Plesu « din ratiuni de intransigenta intelectuala », ci din simplul, omenescul antibasism. Si e dincolo de orice indoiala – INCA ! – faptul ca majoritatea romanilor e inclinata deocamdata mai mult sa asculte diatribele « antenelor » decat odele – e drept, tot mai putin – basiste ale GDS ori ale dlui Plesu insusi. E vorba de aceasi majoritate care, in primii ani la Cotroceni ai dlui Basescu, ii scandase acestuia numele cu o infierbantare pe care o alimentat-o si dl Plesu, care si-a asumat de altfel si oficial sustinerea proiectului Baseascu. Dar, ceea ce refuza sa inteleaga dl Plesu e ca nu prea poti fi, nici macar alternativ, si actor la masa Puterii si lider (de opinie) al societatii civile.

  • @Ontelus DG
    Corect -- e an electoral si trebuie sa ne asteptam la tot ce mai rau; un rau amplificat de mass media

  • a notarius

    @No Name/DP
    No Name, No Problem!
    Pot fi de acord cu multe din ideile expuse. Cu unele chiar simpatizez.
    Dar eu vorbeam de altceva,
    De reactia simpla, masculin elementara, sa sari in apararea celui atacat de o gasca care actioneaza la comanda cuiva. Vorbesc de situatia clasica in care cineva este agresat de o banda de batausi tocmiti. Nu te uiti cine este, nu te intereseaza pentru ce este atacat, esti obligat sa intervii.
    Problema, pana la urma, nu este nici macar morala.
    Daca n-o faci, vei intelege mai putin. Ratand mereu actiunea care se impune, vei intelege din ce in ce mai putin iar la sfarsit, de loc.
    Pana la urma este, destul de suprinzator, nu-i asa, o necesitate intelectuala.
    Accept ca imaginea pe care am folosit-o nu se portiveste fara rest.
    Nu sustin ca Andrei Plesu este ireprosabil si imaculat. Accept chiar ideea ca pe undeva a provocat reactia.
    Numai ca nimic din toate astea si multe altele nu schimba datele problemei.

  • no claim, no flame

    foarte ciudat, desi ma consider cu mult mai bun decit gidea, inclusiv din pdv al antibasismului meu de data ceva mai recenta, nu am nici pe departe audientza dumnealui.

    pot trage concluzia ca varanu a avut dreptate, dovada si supcezu’n afaceri pe care’l are (vezi ca mai are putzin si ingroapa si grupu pro, care’i provoca, pina nu demult, cosmaruri mai profunde decit diktatorul el insusi), iar eu, tovaras de drum si idiot util in oastea duduchii (dupa cite se vede), pina nu demult, voi ajunge sa’i duc chiftele la rahova viitorului condamnat politic voiculescu?

  • @a notarius

    In principiu, aveti dreptate. In realitatea imediata insa, lucrurile stau diferit. Eu cred ca nu avem de-a face cu o singura “banda de batusi tocmiti” si o victima (ori mai multe, colaterale), ci cu doua bande la fel de bine tocmite si platite si, implicit, cu victime de ambele parti. Pe ce ma bazez? Pe o experienta nemijlocita.

    Batalia dintre “bande” nu are o miza ideologica, nici macar una axiologica, ci una pur materiala. Eu m-am saturat si de unii si de ceilalti si de batalia lor, care nu este si nici nu poate deveni si a mea.

    http://www.cotidianul.ro/ce-a-scris-plesu-despre-gadea-ce-a-spus-gadea-despre-plesu-233906/

  • Altera Pars
  • Altera Pars

    @no flame, no blame

    daca nu reusiti sa egalati audienta lui gadea, incercati s-o bateti pe cea a lui plesu, ceea ce n-ar fi prea greu.

  • tzac-pache protopopescu

    domnule, nu fitzi, va rog frumos, mai ironic decit e cazul cu un posibil viitor catindat prezidentzial al dreptzii unite cu maru’n gura, care, saracu’ telectoal sovaielnic, nici nu stie ce’l asteapta, in caz c’ar fi desemnat pe post de ochisor pus ca o contrapondere la diversele bataturici mai mult sau mai putzin blonde, mai mult sau mai putzin evroparlamentare, ca jupunu’ tot cu coabitacu lui mitomaniacal o sa mince pita cu sare dup’alegerile din iarna, ca cuvintu’i cuvint iar teatru’i doar la microphon, dupa cum bine se vede si din sondajele recente care au invadat piatza, toate cu tendintza si toate menite sa sadeasca’n mintzile vietzasilor de pe intreg tiritoriul ca se exista doar doua fortze in teribila si infinita ascensiune debordanta.

    despre gidea nu ma pot pronuntza nici cit despre legendele vagi ale romanilor, auzite, cindva, in copchilarie, pentru ca acuma’m dadui seama, cind citii la dom tudoran despre asta, ca s’ar prea putea sa’l fi vazut pe respectivul pastor la vreo sedintza televizuala de e_vanghelizare (nu mai stiam ca a fost la realitatea), ca dupa ce s’a lansat pe undele varanului, cind cu cristoiujac, cind cu batrinu paler, eram mult prea basist, ca sa nu zic, doamne iarta.ma, portocaliu

  • @) All

    Ca sint doua tabere, mi se pare limpede, ca batalia nu este de principii, ci pe resurse, mi se pare la fel de clar. Din pacate, elitele noastre ca si falsele elite sint aidoma, elite de prada. Nu fac parte din acest joc, totusi, nu pot sa remarc ca dl Gadea, pe care il detest cordial, macar face jocurile pe fata, nu umbla cu sofisme subtile… Stiu, Dorin, ca te-a legat o veche prietenie de AP si e greu sa te despari complet de ea, dar e greu de facut vreo diferenta intre cele doua feluri de comportament public odios. Eu, unul, nu pot s-o fac. Nu cred ca exista doua feluri de rau, chiar daca unul dintre ele se manifesta asa, cu o anume eleganta si subtilitate. Ma intreb chiar daca nu e mai periculos, ca duce mai usor fraierii de nas…

  • MadameDuRecamier

    @ No
    March 14, 2014 at 22:33

    Deci, Plesu e fantastic, magic, un cult, dar, vorba gidelui, nu l-a injurat pe Basescu si asta e pacat de moarte si motiv de neiubire.
    Ete, dom`le ce pricipuri sanatoase! Felix si ciracii lui sa traiasca! Sper, ca dupa 9 aprilie chiar si-n Zuchthaus. Ca si acolo e viata. Si ce viata!

  • a notarius

    @No Name/DP
    Imi ajunge dreptatea in principiu si adevarul in teorie.
    Nici Socrate, in operele pe care le-a consultat Petre Roman, nu sustine ca valorile ar functiona in practica. In practica totul este adecvare.
    E relativ simplu: cu cat ne adecvam mai bine cu atat ne apropiem mai mult de principii.
    Nefiind un insider n-am cum sa comentez experientele Dumneavoastra cu gastile. Mai cunosc cate ceva despre relatiile dintre “scoli”, grupuri si redactii. Lupte care de multe ori scapa miza si devin demonstratii de orgoliu sau manifestari de frustratii.
    Insa, cu toate acestea, nu cred ca Plesu a fost neadecvat atunci cand a scris ce a scris despre Gadea & Co. Hai sa zicem ca a facut critica tv, un gen clasicizat de pe acum. Reactia a fost insa neadecvata. In lumea unde cele prezentate mai sus functioneaza cat de cat inghetata nu te linge pe obraz. Inghetata este facuta ca sa fie consumata, nu ca sa te cunsume ea.
    Reactia in care ecranul se transforma in tribunal sau sedinta de critica si autocritica a organizatiei de baza nu se subsumeaza mai la Vest de Carpati nici unui gen cunoscut de televiziune. Probabil pentru ca se considera ca tv-ul nu este un medium intelectual si cu atat mai putin interactiv.
    Iar faptul ca politrucii de la CNA vor sa scoata pamfletul din oferta televiziunilor bucurestene dovedeste inadecvarea in care ne complacem. Ne ascundem dupa cuvinte dupa ce am dat cu parul…

  • Dana (Mara)

    Eu cred ca se exagereaza cu audienta antenelor. Nu toata lumea care se uita la antena 3 “compatimeste” cu stilul lor. Dimpotriva te mai uiti cite un sfert de ora pe zi pentru a vedea si a te cruci de enormitatile care le debiteaza, de a mai vedea cine este invitat inafara de indispensabilii si previzibilii domni constipati Ciuvica si comentatorul (expert in politica externa) Chireac. Deci este si o audienta daca se poate numi asa “critica”, o monitorizare critica. Poate se inventeaza in viitor si pentru tv sa dai like sau dimpotriva si asa se mai despart apele. Cel mai bine ar fi sa ii supunem unui soi de boicot si sa nu ne uitam deloc la Antene, dar nenorocirea este ca nici Romania tv nu arata mai bine, mai nou nici Realiatea, nici pro tv, pe alocuri nici tv publica TVR. Am vazut din noua grila de programe ca dupa Realitatea, don Cristoiu s-a infipt cu o “emisiune culturala” si la TVR “ceea ce nu ma asteptam la o asemenea concesie”-vorba lui nea Iancu de care avem mare nevoie- din partea noului director domnul Stelian Tanase. Se anunta insa interesante emisiunile domnului Iaru despre conspiratii si cea a domnului Ionita, care pe Realitatea avea o emisiune interesanta. Si sa recunosc astept cu interes si emisiunea de gastronomie a domnului Dinescu. Succes!
    Mai nou se pare ca minusculul canal de stiri DiGi 24 pe care eu il accesez online live da clasa acestor canale deja consacrate dar neprofesionaliste.
    O zi buna!

  • laurentiucat

    in 90 mi se dadea peste nas cu dl plesu din guvernul fsn. prin 2009-2010 n-aveam voie de la dl plesu cu opozitia ca era de porc si ingrasa. acum mi se da iar peste mana cu dl plesu care e paznicul de la poarta democratiei luat la pietre de niste derbedei. prefer sa protestez cu o carte in mana stand acasa…
    asa ca solicit ca o fundatie din asta sa-i faca rost d-lui plesu de o pensie care sa-i permita sa se retraga in munti si sa-si sporeasca opera, ptr ca ptr obraz nu cred ca-i ajung banii sa-si cumpere sapun ca sa si-l spele.

  • Ontelus DG

    Conceptul de infotainment este un xenism din limba engleză și înseamnă o mixtură postmodernă de informație, care intră în atribuțiile tradiționale ale mass-media și divertisment, care este drogul-iluzie ce face suportabilă existența omenească, râsul fiind catharctic. Dacă, fără prejudecăți păguboase, punem în balanță deficitul cronic de mentalitate democratică, modernitatea românească fiind una cu multe gunoaie ascunse sub preș, laxismul și relativismul promovate sistematic de către postmoderniști, degradarea vieții universitare, sindromul Bologna fiind doar un exemplu, micșorarea constantă și ireparabilă a nivelului intelectual din programele de știri și de analiză publicistică a temelor de actualitate, infecția morală din așa-zisele emisiuni de divertisment, partizanatul politic al unor intelectuali, în timp ce aceiași sau alții similari se complăceau ca exponate de vitrină în tot felul de asocieri dubioase, avem fie și o parte a eșecului grandios din viața noastră publică. După care, evident, (auto)victimizarea celor în cauză, fițoși și ofuscați pentru ceea ce se întâmplă, dar fără să-și pună cenușă în cap, în privința responsabilității morale, cel puțin, ce le revine. Nu ne convine, așa nu se mai poate, dar apelăm mereu, complice și perdant, la teoria celui mai mic rău, ignorând deliberat faptul că răul comis, și cu acordul nostru, tacit ori explicit, se răzbună, mai devreme sau mai târziu. Câtă vreme se acceptă ideea că televiziunea și radioul sunt afaceri, iar nu forme de garantare a siguranței individuale și naționale, degradarea va continua, libertatea întorcându-se ca un bumerang împotriva acelora care o exercită. Dacă aș fi văzut proteste săptămânale față de spălarea sistematică pe creier, săvârșită de către televiziuni, pe care să le inițieze și să le coordoneze intelectualii în cauză, acum aș fi fost solidari cu ei. Dar cum să-și piardă ei avantajele grase dobândite și să nu se facă utili stăpânilor care le conced o ciozvârtă, aruncându-se la grumazul adversarilor politici ai stăpânilor și clamând educarea poporului, aflat sub zodia nefastă a instrumentelor mediatice ale celeilalte părți. Accepți să intri în troacă, știind mai bine ca multă lume ce înseamnă asta, atunci să nu te plângi că o iei în barbă, proletar sau savant. Atunci când ți-a fost mai bine, când ți s-a gâdilat orgoliul de rafinat, exact atunci ai pregătit terenul pentru scatoalca pe care o primești acum, în plină figură, meritat.

  • Prin modul de a scrie articolul, dl Tudoran lasa o mare libertate de a comenta. De exemplu, ca un om care divineaza dupa ce a facut studii de divinatie este contracarat de niste oameni care divineaza fara sa fi facut studii pentru asta, netinind cont, desigur de niste cursuri scurte accesibile unora dintre ei. Ori ca vom asista la o manifestare a unor oameni care vor sa ne arate ca au acces la carti, adica au bani ca sa-si cumpere cite o carte, ori au prieteni care sa le imprumute, ori au legitimatii la biblioteci, ori le-au primit pe chitanta de la magazie. Stim insa ca nu e obligatoriu ca un om care duce o carte sa o si citeasca si cred ca as putea exemplifica oferind numele dlui Mihai Neamtu. Excelentul caricaturist care colaboreaza cu dl Tudoran ne ofera si el viziuni foarte interesante: in prima caricatura, umbre care se ascund dupa carti; mai ca ma face sa fiu invidios pe interpretarea sa. A doua si a treia caricatura au interpretari mai evidente. Putem aplica si logica aligiciana expusa pe subiect: dl Plesu face un marketing personal urmarind sa cistige popularitate pe seama Antenelor, iar cei 500 de semnatari (curios procentul de bloggeri si freelanceri, ca si stilul unor ong-uri de a semna anonim) ai scrisorii de asanare jurnalistica morala fac si ei tot un marketing personal insa insusit de un distributionism, adica, daca Antenele nu ar mai fi, atunci publicul s-ar uita si la ei, trebuie sa faca si poporul ceva, ca tot e scazuta natalitatea. Miscarea, ca sa pot folosi o expresie fioroasa, cum ar fi aceea de triunghiul mortii, e completata de o decizie a cna, cam ilogica, insa cu aceeasi destinatie, de a desfiinta niste genuri teleastice neacceptate de ei, cum ar fi pamfletul. In mod normal, cna ar trebui sa introduca printre genurile acceptate pe acelea care produc bani si nu sa le interzica, dar, desigur, nu ma pot pune cu mintea lor, de aceea ei sunt echivalenti subsecretari de stat si eu nu. Daca nu cumva intram si intr-un soi de metalogica: telespectatorul are, desigur, telecomanda, insa, atunci cind prea multe telecomenzi sunt butonate pe un singur post, ia sa limitam noi posibilitatile telespectatorului. Presimt ca pina la aparitia, ca in bancul de odinioara cu televiziunile chinezesti, unui post de televiziune la care, la orice ora, zi ori noapte, ai comuta, sa o vezi pe dna Pora cum te intreaba: de ce nu te uiti la B1TV? nu mai este prea mult. Personal, am ceva rezerve fata de romanii care, dupa ce pleaca definitiv in strainatate pentru ca in Romania se cistiga prea putini bani, doresc, ca straini, sa isi cistige banii tot din Romania. Nu ma omor, de aceea, dupa leaderul Antenei 3. Cred ca si ca echipa de comentatori politici de acolo s-a cam plafonat si ca, in prezent, departe de a mai alimenta un curent de opinie anti-basescu, ei traiesc acum pe socoteala acestui curent devenit foarte puternic. Nu ma omor nici dupa dl Plesu: admirindu-i arta potrivirii cuvintelor, ii consider si biografia -- cu toate detaliile ei cunoscute -- devenita publica. Sunt curios daca dl Plesu va iesi, din poveste, in spor de popularitate si consideratie ori daca, la final, va constata ca doar s-au folosit unii de el in marketingul lor personal. Oricum, miscarea ampla, ar fi urmatoarea: 1. varanul la pripon 2. familia varanului la pripon 3. business-ul mediatic al varanului facut praf. Pare ca ar fi ceva timp, insa nu e chiar asa, europarlamentarele sunt destul de apropiate iar ele vor creiona o situatie destul de greu de schimbat inca in acest an. Mai in larg, cei care genereaza aceste frumoase idei de adunari populare ar putea sa isi imagineze ca ideile nasc idei.

  • Şerban Foarţă

    Să faci un miting pentru un om miştocărit de (i-auzi!) Badea, Gadea şi invers: Gâdea, Bâdea, e disproporţionat şi cam ridicol: “Parturiunt montes…”

    Mă mir că dl Pleşu a acceptat asemenea năzbâtie!

  • InimaRea

    Mitingul asta imi arata ca dl Plesu nu mai e stapin pe propria-i persoana, ca ajunse o flamura in mina si interesul unei sectiuni a societatii, careia ca poate ii si apartine dar nu vad de ce-ar trebui sa-i si fie prizonier. Decit daca slujba la Basescu nu-i pe viata.
    In sine, mitingul e o nerozie. Ar avea sens daca A3 -- cu Gadea, Badea etc -- ar fi un pericol pentru democratie, ar fi macar virful de lance al unei miscari extremiste. Poate ca alta ar fi fost situatia daca societatea romaneasca interbelica ar fi reactionat prompt atunci cind legionarii i-au ars cartile-n public, lui Iorga.
    Eu asa vad legatura dintre Mitingul lui Plesu si pericolul impotriva caruia are a se desfasura -- fortata, asimetrica. Inevitabil este asa deoarece tinta lui nu-i A3&Co ci guvernarea actuala, iar dl Plesu-i doar pretextul acestei noi batalii, din razboiul lui Basescu cu Ponta. Pentru buna sa impresie despre sine insusi, m-as fi asteptat ca dl Plesu sa incerce sa impiedice o manifestare care-l victimizeaza atit de exagerat ca frizeaza grotescul. Or, dl Plesu si-aprinde paie-n cap -- in buna traditie iobageasca -- la rind cu ultimul mitingist atras de ineditul situatiei -- miting impotriva A3. Poti sa’nebunesti pe chestia asta!
    Incolo, nu sint in chestiune argumentele ca a fost facut “sluga”, ori ca a scris un memoriu lui Ceausescu. Daca niste oameni te cred sluga, e fiindca, pentru ei, nu-i posibila alta postura. E ca-n bancul cu rusul ajuns in Gara de Nord: striga “Bagajist, bagajist!” Apar 2-3 hamali, iar rusul -- mindru: Ia toje bagajist (si eu, tot hamal).
    PS: Mi-ar placea rau -- da’ rau, nu asa -- ca, pe modelul Piata Unversitatii, sa cunoasca si “sluga” faima lui “golan”. Chiar ar fi-n stare oamenii aia de asa ceva? Ma cam tem c-ar fi.

  • Dezideriu Dudas

    IPOTEZA…
    Aseara am participat la un eveniment public la care a fost invitat Smiley…”ACASA” a fost un moment…, divin…Ma gandeam ca “DIVIN” poate proveni din DIV -- , de la derivare si IN-, de la integrare, termeni matematici…….Cum spune Smiley intr-un alt cantec, viata e un fenomen complex, concav sau comvex….Mi-am adus aminte, (tot) de la profesorul de matematica, ca in matematica concavul este convexul din fizica, si invers…Exact ca acum cu realitatile pe axa Est-Vest…, A-ul din Vest este non-A in Est ( aproape, oricare ar fi A ), si invers B-ul din Est este non-B in Vest ( aproape, oricare ar fi B ) …

    PROBLEMA…
    J.P. Sartre spunea ca “ INFERNUL E CELALALT”…, vizand delimitari legate de grupuri, rase, clase sociale …si alte structuri de “ordonare” asemanatoare…Studiind ( light, e drept…) probleme de fenomenologie *…am devenit ceva mai sceptic in privinta ideii lui Satrre, pana cand pe un blog am dat de opinia unui cetatean roman de etnie maghiara, care-i multumea unui lider politic roman ca i-a rezolvat o problema de proprietate, de nerezolvat la congenerii lui maghiari aflati in administratie in mai multe etape pana atunci !!!
    Ce e de facut ?

    INCERCARE DE RASPUNS – ETAPA 1, APLICATIA PE ROMANIA,
    Fiind crescut intr-o familie de religie crestin-adventista, fiind un evaluator (amator) continuu al d-lui Plesu si verdictu-mi fiind radical ( pentru Romania, d-nul Plesu e ca aghiazma – aici plagiez, stiti dvs. pe cine…, nu face nici bine, nici rau ), nu cred ca pot sa ocolesc povestea conflictului sau cu “popa ischititor” Gadea, pe care tocmai il “declasasem” si eu la calitatea de “pastor varanic”…
    De ce un asemenea efort ? Nici religia adventista si nici serviciile secrete nu pot fi considerate vinovate de “deviatia democratica” a membrilor unei societati, chiar daca ereziile unora sunt post-religioase sau ale altora, post-“inteligente”…Pe de alta parte, nici drepturile individuale ale cetateanului care “s-a lepadat” de profesia eclesiastica ( Mihai Gadea ) sau de apartenenta la serviciile secrete ( Dan Voiculescu -- e drept, final, abia in urma unei decizii a CNSAS ), nu pot fi ignorate….
    Renuntand la religia adventista si trecand la cea ortodoxa pentru a ma putea cununa (si) religios, cred ca sunt in masura sa pot evalua ”cert”…, care sunt limitele in care se pot incadra drepturile cetatenilor Mihai Gadea, Dan Voiculescu si mutatis-mutandis, ale cetateanului Traian Basescu, ca “reprezentant al poporului”, pentru a putea intelege nivelul de DERIVARE sau de INTEGRARE, pe structuri de abordare ordonate ( in sens invers “haosului existent” ), in coordonatele carora societatea romaneasca sa-si gaseasca reperul constructiei. CUM ? “ACASA”, ca inainte de 1989, sau ca acel maghiar bucuros ca romanii l-au salvat de “AI LUI” si i-au redat dreptul…Iar un “raspopit, re- popit” sau un “de-profesionalizat, re-profesionalizat”, cred ca s-au mai vazut…
    De la acel MA-TA cu cratima, girat de A.PLesu & co, la DIV-IN-ul meu ( “al lor” de fapt…), care retorsioneaza voit “gramatica romaneasca”, poate il va ierta si Mircea Badea pe Andrei Plesu ref.la “gramatici”…Cu DIV-IN-ul se poate “scoate” si presedintele Basescu iar acest lucru cred ca deja “ se” stie…
    D-nul Tudoran imi scria recent ca va mai dura cateva secole pana cand Romania va actiona in sensul de a nu ramane fraiera in istorie…Coincidenta sau nu, Ellen White ( fondatoarea cultului crestin Adventist ) a scris “Tragedia veacurilor”…Tinanad cont din conflictul din Crimeea, a resuscitarii problemei ungurilor din Romania cu aceasta “ ocazie”…, am putea scrie ceva si noi despre “Tragedia tinuturilor indepartate”….Ca adeventist, odata, am inteles cum sta treaba cu timpul, iar ca ortodox, acum, cam cum sta treaba cu geografia….

    * Mișcare filozofică inițiată de Ed. Husserl, la începutul sec. 20, care opune teorii cunoașterii bazate pe atitudinea naturalistă (presupunerea unei lumi fizice obiective existând independent de conștiință) o interpretare a elementelor experienței noastre (fenomenele) prin prisma intenționalității.

  • Şerban Foarţă

    Când te iau Bâdea-Gâdea la mişto, răspunzi ca prinţul Hangerliu, Max (din “Bietul Ioanide”, evident), -- căruia Siguranţa îi caută pricină, la Capşa, printr-un fost ofiţer năimit.
    Acesta pretinde că aristocratul i-ar fi ocupat, chipurile, locul obişnuit din cafenea:
    ” -- Este locul meu, zise el; aici stau de obicei.
    Hangerliu îi întoarse spatele, indiferent.
    -- Insulţi un ofiţer român, ai să-mi dai satisfacţie pe calea armelor. Vă rog să-mi spuneţi cu cine am onoarea!
    Şi-i aruncă o carte de vizită. Hangerliu se uită amuzat când la pseudoofiţer, când la cartea de vizită, apoi cu mâna mătură cartonul de pe masă […]
    -- Cine eşti, mă? deveni inteţionat trivial provocatorul, pentru a nu rata conflictul.
    -- Sunt prinţul Hangerliu, îşi destăinui prin excepţie titlul victima, însă cu intenţie glumeaţă de experiment, lipsită de orice iritaţie.
    -- Îţi voi trimite martori! strigă falsul ofiţer.
    -- Ce, eşti prost? se plictisi Hangerliu. Eu cu tine în duel? Du-te-n…
    Şi proferă fără jenă o îngrozitoare înjurătură.”

  • @Serban Foarta
    Si eu ma mir. Sa asteptam (fara infrigurare) mitingul si sa vedem cat de “apolitic” (cum promite politicanul Miahi neamtu) se va dovedi. Apoi mai vorbim…

  • @Serban Foarta
    Nenorocirea e ca degeaba citim atatea carti. daca uitam ce sta scris in ele. Multumim pentru acest “semn de carte”.

  • @tzac-pache-protopopescu
    Mi-e greu sa cred ca dl Plesu ar putea face eroarea monumentala de a deveni candidat la prezidentiale, dar…

  • @Liviu Antonesei
    Nu, nu exista doua feluri de rau, de aceea eu, unul, nu cred in vaicareala “Am votat cu raul mai mic…”

  • @a notarius si ceilalti
    Daca Gadea l-ar fi luat la misto pe Andrei Plesu intr-un articol de gazeta sau pe un blog, nu cred ca ar fi starnit vreo reactie. Ce face insa Antena 3 in multe dintre emisiunile canalului eset un fel de “Tribunal in direct” in care nu exista decat procurori si “martori ai acuzarii”…

  • Mirmidon

    @Dezideriu Dudas
    Observatie prieteneasca la sintagna ”religia adventista”: nu cred ca e cea mai fericita. Eu as fi spus: ”credinta adventista”, ”biserica adventista”, ”cult adventist” sau ”confesiunea adventista”. In USA se foloseste, oficial, termenul ”denomination”. ”Secta” era uzitat de puterile conjugate ale Sexcuritatii Ceausine si Bisericii Ortodoasce Majoritare pentru a ridiculiza pe Neoprotestantii de diverite culori si obediente. Limba veche a cronicarilor sau a lui Sadoveanu utilizeaza cuvintul ”lege” (exemplu: ”legea crestineasca”, ”legea mozaica” etc) in locul celuia de ”religie”, neologism intrat foarte tirziu in graiul national, avind conotatii negative in gura politrucilor marxieni de la… ”Muma lui de Stefan Gheorghiu!” , considerata fiind ”opiu pentru popor” de catre tovarasiile lor. ”Schismatic”, pe de alta parte, era catolicul, ”papistasul”, pentru ”pravoslavnic”, pentru ”drept-credincios”, pentru ”grec”, pentru ”ordodox”, si vitavercea. Joseph de Maistre, cind polemiza indirect, in ”Despre Papa”, cu Alexandre Stourdza, pe care-l intilnise la Sankt Petersburg, ii numea ”fotzieni” ( de la patriarul Fotie/Photios/Photius) pe ortodoccsi, spre a-i asocia cu luteranii si cu calvinii care, asemeni ereticilor, ”ratacitilor”, isi trag numele de la un individ certat cu… ”legea”, de la un ”reformator”.
    NB. ”Traseismul” intercultic se va generaliza, cu vremea, si la noi, dupa model american. Oamenii isi vor schimba ”denominatia” in functie de diverse necesitati practice: apropierea bisercii (templului, adunarii lui Dumnezeu, pagodei, sinagogii, moscheei etc) de casa, imbunarea viitoarei neveste sau a viitorilor socri s.a.m.d. D-Voastra ati trecut la ortodoxie, si bine ati facut, ca si, de altfel, Manechin Popescu-Tariceanu convertindu-se, din dragoste pentru o muiare mai juna, la catolicism… ori o buna parte din italienii ce se insoara cu romancutee de caracter, care ii obliga sa imbratiseze formal ”dreapta credinta” a ”fotienilor”, copiii urmind a fi botezati, ceva mai tirziu, papistaseste. Inca nu avem convertiri spectaculoase la islam, doar la budism, dar vor veni si acelea, odata cu banutii + predicatorii lui Allah Akbar.

  • Jean-Sol Tartre

    @DD
    L’ENFER, MONSIEUR, C’EST LES AUTRES, LES NOTRES OU LES LEURS. CELA DEPEND D’UN TAS DE CHOSES ET DE CIRCONSTANCES.
    PS. In papagaleza debabelizatoare (SIC TRANSIT GLORIA MUNDI = Asa l-a trasnit pe Glogorie la munte), L’ENFER, C’EST LES AUTRES se traduce prin ”Infernul sint lotrii” (LADRI, LADRONES), ceea ce se potriveste ca o manusa unei anumite Valahii… ”duplicitare si cleptomaniace”.

  • @MadameDuRecamier

    Nu vad nicio contradictie intre a-l citi uneori cu placere pe scriitorul Andrei Plesu, cu toate ale Domniei Sale, nu chiar toate de mare lauda, (ca doar nici referirea la spiritul “usor levantin”, si nici aia la stilul “usor calofil” n-or putea fi interpretate ca semne de maxima apreciere!) si a nu-i mai lua in serios rolul de instanta morala, pe care, vai!, mai incearca din cand in cand sa si-l aroge. Nu eu l-am impins pe dl Plesu sa se razboiasca in halul in care a facut-o cu “antenele” dlui Voiculescu, dar, daca tot a fost impins (asta e parerea mea) in batalia asta la paralele inegale, atunci, dupa ce puncteaza, sa fie gata sa primeasca si reactia din partea celui atins. Doar nu s-a steptat sa-i explice Gadea sau Badea ca a la guerre comme a la guerre!

  • @Ontelus DG

    De acord cu dvs. suta la suta.

    @a notarius

    Da, nefericite sunt experientele cu gastile, mai ales cand vin gastile peste tine, gramada, si tu iti treci anii tot fugind, -- vai, fara suficient spor! -, din calea lor. Nicio gasca nu functioneaza exclusiv pe principii morale, dar, dintre toate cele pe care n-am mai reusit sa le las in urma, cea portocalie s-a aratat, din locul in care mi-a fost dat s-o vad in actiune, cea mai hulpava si lipsita de principii dintre toate cele care au precedat-o. Nu as vrea sa spun acum si aici mai multe, dar, daca insistati, pot sustine cele scrise mai sus si cu cifre deja oficiale.

  • Domnule Tudoran, credeti ca “tribunalul in direct”, doar cu acuzare, este o inventie a Antenei 3?

  • @dlnimeni
    Nu si nici nu conteaza cine l-a inventat. Conteaza cine il practical si Antena 3 exceleaza in acest domeniu…

  • Domnule Tudoran, aveti dreptate. Ma gindesc ca in adevar, excesele sunt daunatoare. Practicat cu moderatie, obiceiul ar putea fi chiar util. Ma gindesc si la doua fraze din scrisoarea celor 500 de jurnalisti: “Injuriile, montajele denigratoare, intruziunea în viaţa privată, violenţa de limbaj, trivialitatea şi falsificarea cu premeditare a adevărului sunt practici incalificabile.” Conform acestei fraze, falsificarea spontana a adevarului (nepremeditata) ar fi o practica calificabila. La fel ca si montajele nedenigratoare, de exemplu montajele laudative. “Spunem răspicat că responsabili de cele mai grave derapaje sunt câţiva jurnalişti de la Trustul Intact, în special de la Antena 3.” Da, poate cele mai grave. Dar pentru cele mai multe?
    Sigur ca limbajul folosit de dl Gadea si dl Ciuvica face sa inclin catre dl Plesu in aceasta chestiune.

  • Dezideriu Dudas

    @ Myrmidon # 33
    Va multumesc pentru precizari…E greu sa fi intodeauna atent la detalii…Cu prima ocazie insa, voi releva cateva nuante.
    @ Jean-Sol Tartre
    Lotrii, lotrii…Da , mai bine !

    @ all
    ETAPA 2, RASPUNS
    1.Institutii, vechi si noi, de bine – Plesu, GCP, Presedintia Romaniei…, oameni de bine
    &
    2. Institutii, vechi si noi, de rele – Dan Voiculescu, Adrian Nastase, …si alti puscariabili …
    De ce “raul” de mai sus, n-ar trebui sa “imbratiseze” prea tare “binele”…?
    Presedintele Basescu a dus la cote nebanuite “galceava la nivel inalt” in Romania…Abia asa putem intui si noi ca ceva-ceva putirinta exista…Fractalul de lupta pe care si l-a creat, desi e ridicol cu “luptatori” gen Elena Udrea ( s-o imbraca doar in blugi si tocuri ? Ca ar avea succesul garantat … ) si EBA ( daca promite ca va avea inca un bebelus in primul an de mandat, din nou, succes asigurat….), respecta caracteristicile necesare definirii unui grup de interese legitim care forteaza constant granitele legitimitatii….in societatile democratice, mai ales in cazul celor capitaliste…La granita ceea insa, aglomeratia e mare…
    Desi si-a anihilat singur guvernele (Boc…), d-nul TB nu putea sa astepte sa vada ce fac altii….si a plusat pentru a nu esua grav la final de cariera politica la varf. A doua incarcerare a lui Adrian Nastase o vad in aceste repere ( nu in sensul ca TB ar fi luat decizia ci, in sensul in care nu a intervenit pentru a rezonabiliza functionarea justitiei)…Intre timp insa, fugarit de ICA ( mai tare decat Dinu Patriciu de sotie ), d-nul Dan Voiculescu a incercat sa-si creeze o aureola de principal opozant al lui TB, mai mult, sa incerce sa faca din anti-basism, scopul nr. 1 al Romaniei pana la alegerile prezidentiale din decembrie 2014. Au aparut astfel 2 forte pe care nu le-a mai avut niciodata Romania pana acum : PRIMA, legata de statutul social a d-lui Dan Voiculescu, cel mai important patron de presa independent, ce l-a obligat sa pluseze continuu, crezand ca v-a apuca “iertarea pacatelor” care venea de obicei din 4 in 4 ani , A DOUA, legata de Presedintia Romaniei, care, prin d-nul Traian Basescu, ar trebui sa-l elimine pe d-nul Dan Voiculescu pentru a nu avea soarta lui Adrian Nastase…Fortele traditionale de lupta, PSD-ul de la putere si PDL-ul din opozitie, au cam ramas fara minge…Suparati ca doar fac simulari de tras la poarta, PNL-ul s-a retras din teatrul de operatiuni…
    SOLUTII :
    1. Andrei Plesu, de retras la cazarma limbii romane.
    2. Mircea Badea, consemnat la domiciliul pamfletar ( i se va reda “jucaria” ).
    3. Radu Banciu, bucuros ca nu va mai trebui “sa fluiere prin biserici” ci tot la “satana acasa” ( emisiune pamflet ), va deveni si prietenul lui M.Badea ( pe langa al lui Gabriel Liiceanu, s.a. ), care i-a salvat emisiunea.
    4. Pastorul Gadea va avea si o emisiune la Speranta TV in care ii va avea invitati permanenti pe Mircea Badea si Radu Banciu
    5. Dan Voiculescu va fi recuperat pentru nationalismul romanesc consonant cu interesul public, inclusiv cel global. Daca am evalua corect pacatul ICA in comparatie cu pacatele capitalului strain, Dan Voiculescu ar putea fi numit, pe bune, Preacuviosul Varanie ( licenta RTV)
    6. GCP va fi asigurat ca nu mai trebuie sa plece in SUA vreodata pentru protectie…
    7. Presedintele Basescu va fi asigurat ca daca Elena Udrea, din prea mult devotament si fidelitate in interpretarea ordinelor lui, va veni la intalnirile publice doar in tocuri si in blugi, poporul se va intoarce cu spatele ! Pot trage cu ochiul, doar cei cu certificate ORNISS !
    8. Adrian Nastase nu va mai fi eliberat vreodata. In libertate va scrie si mai multe carti, iar cartile scrise de el nu sunt suficient de stiintifice pentru a motiva ‘”doctorii” din PDL care, deprofesionalizati de nestiintificitatea mentionata, nu reusesc sa o devanseze pe EBA pe liste cu doctoratele lor…”Au voie” doar “la Ponta”…Sa strige : Plagiatorule ! Ceea ce la EBA, nu e cazul. A face copii, chiar daca unul dupa unul, nu e plagiat !
    9. Fostii presedinti ai Romaniei, vor fi asigurati ca “victoria”, discreta… a primului si infrangerea ultimului asupra/de catre “structuri”, este iluzorie…Victoria lui I.I., certificata de PDL, este infrangere la PSD, PNL ( desi, ei, ca intotdeauna, se mai gandesc, mai voteaza…) iar despre opinia lui Vadim despre ce tip de carpa….Invers, Infrangerea lui E.C., data sigura de PNL ( aici nu “se” mai voteaza ), provoaca filozofii ezoterice la celelalte 2 partide…Asa ca, inca, prin TB, mai pot spera…

    Mai mult dar si mai focalizat…, sper sa am timp maine pentru a trimite un comentariu pe articolul de mai jos al d-nei Zoe Petre.…Structurarea propusa acolo este foarte nimerita contextului….
    http://wwwzoepetre.blogspot.ro/2014/03/gasiti-trei-asemanari.html

  • ilie chescu

    @InimaRea
    Poate cartile lui Sadoveanu, francmason cu acte in regula, nu ale lui Nicolae Iorga, nationalist ceva mai moderat decit Gardistii de Fier si, pe undeva, precursor benign al acestora.

  • Ontelus DG

    A existat o lege, respinsă de către președinte și retrimisă la Parlament, conform căreia radiodifuzorii – televiziuni și radiouri – erau obligați să acorde un timp de emisie, săptămânal, programelor având conținut exclusiv cultural. S-a considerat că este doar atributul televiziunii publice această obligație, cele comerciale, subliniez, comerciale, neavând asemenea obligație. Nu întâmplător, chiar și I.P. Culianu, în ,,Religie și putere”, insistă asupra dominației de tip totalitar a capitalului, a comercialului asupra vieții oamenilor, acest model al modernității occidentale impunându-se în toată lumea, prin colosala, ireversibila și nemaipomenita globalizare. Iată cum se explică instrumentalizarea politicului, a mediaticului și a culturalului de către economic, mai precis de către factorul financiar. Nu mai contează nimic: om, istorie, valori, totul este subsumat legii de fier a capitalului. Banii mișcă oamenii, liberul arbitru, atât cât este, statele, așa cum funcționează, ong-urile, indiferent de interese și scopuri, firmele mai mari sau mai mici. Banii au condus, implacabil și ireparabil, la frumusețea/urâțenia acestei lumi. Coruptibilitatea naturii umane este mai puternică decât setea de dreptate a aceleiași naturi umane, astfel încât fiecare individ crapă singur, fizic prin moarte, sufletesc, la Judecată. Tirania vizibilului a fost constituită, infailibil, prin bani, care fac ,,minuni”, pervertind conștiințe, din copilărie și până la senectute, astfel încât agnosticismul care domină actualmente planeta, prin mecanisme pe care parțial le întrezărim, face ca toți cei care exercită o formă oarecare de putere – economică, politică, simbolică – să fie subtil sau grosier controlați de principiul eficienței, dezumanizant, într-un carusel care ne va distruge, pe noi și planeta. Suntem prea mici, într-un joc care ne distruge, în timp ce ne dă iluzia libertății, a confortului, a civilizației.

  • Dana (Mara)

    http://www.tvrplus.ro/emisiune-mistere-si-conspiratii-7038
    Este luna martie si printre nori mai apare si cite o raza de soare.
    O zi senina.

  • @Ontelus DG

    Sumarizati idei contemporane la care am aderat si eu in totalitate, chiar de la primul contact cu ele. Asa ca reiterez: suta la suta, de acord!:-)

  • mihai rogobete

    Răul unei morale este binele alteia: tribalismul antenist s-ar putea să-i emancipeze pe cei din Comuna primitivă.

  • Ilinca

    De pe Hotnews: aproximativ 500 de participanti la miting, multi politicieni.
    Oare ce sa insemne numarul scazut de participanti? Daca nu gresesc, mitingul respectiv a fost organizat pentru o idee, un principiu, nu neaparat pentru o persoana.

    “Ora 18:19 O parte din manifestanti s-au aratat nemultumiti ca grupul lui Mihail Neamtu a inceput sa scandeze. Altii au reprosat ca au venit presa tarziu. Intr-un tarziu, grupul lui Mihail Neamtu a iesit din multime si s-a mutat langa o alta statuie unde scandeaza.
    Ora 18:07 In piata este si candidatul PDL la prezdentiale, fostul ministru al Justitiei Catalin Predoiu. In piata a aparut si Mihail Neamtu care imparte foi cu mesajul “Repere nu lichele”.
    Ora 17:58 Printre cei care au luat cuvantul s-a numarat si ziarista Andreea Pora care i-a indemnat pe oameni sa continue sa semneze apelul privind Andrei Plesu si sa continue sa puna presiune pe CNA pana cand atacurile in presa vor fi sanctionate si vor inceta.
    Ora 17:43 In momentul acesta asta in piata sunt circa 500 de oameni si pare ca numarul va ramane constant.
    Ora 17:40 Printre cei prezenti se numara si politicieni printre care Sever Voinescu, Cristian Preda, Theodor Paleologu, Radu F. Alexandru si Daniel Funeriu.”

  • Ontelus DG

    @ No Name/DP

    Vă mulțumesc.

  • corin frunzaverde

    @mihai rogobete
    Imensa majoritate a localitatilor din Rrromanistan, desi pornisera bine privatizarea, dupa Lovilutia Decabrista fireste, au redevenit, citiva ani mai tirziu, prin retribalizarea manelista si/sau antenera, comune primitive cu acte in regula, inferioare in multe privinte, dar nu in toate, asezarilor omenesti din Preistorie.

  • Tilinca

    @Ilinca
    Gabriel Liiceanu, agraind patetic de pe soclul statuii lui Mihai Bravu, parca imi aminteste de ceva? De ce, de cine? Nu de Corina Dragotescu,o, nu. Ci de prima faza a lui Coriolan Draganescu, studentul in Drept din fictia lui Caragiale, agitator antiguvernamental in junete, apoi, dupa incheierea studiilor, inalt functionar al politiei bucurestene (si sbir abhorat de presa opozitionala), repetind cazul flauberticului Senechal din ”Educatia sentimentala”.

  • Baubau

    din “marele” Becali iaca un panseu potrivit pentru ambii protagoniști ai sfădăliei naționale din zielele astea:

    „M-am certat și cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanță, dar nu ne-am insultat.”

    http://ro.wikiquote.org/wiki/George_Becali

  • Ilinca

    @Tilinca
    Original pseudo, sa-l purtati sanatos. Cel din ‘Educatie sentimentala” e Senecal, cu accent pe cei doi e, dar nu asta e important.
    Nu-mi place Liiceanu nici langa statuia din Piata Universitatii, nici langa statuia Libertatii, nici pe campul din Razoarele cantand din tilinca, dar nu-mi plac nici insultele gratuite, indiferent de cine e vizat. Si nici nu-l vad pe Plesu pe un piedestal, nici intelectual, nici moral. Sunt surprinsa ca acest miting a adunat atat de putine persoane, mai ales prin comparatie cu cel de ieri, unde lumea s-a mobilizat impotriva a 0 virgula nu stiu cati bani de taxe pe litrul de benzina. Ma intrebam, si ma intreb, ce inseamna asta raportat la persoana lui Plesu si la ideea de insulta gratuita, in general la mizeriile din presa scrisa, televiziune, etc. Nici macar nu e vorba de Plesu aici, ci de usurinta cu care cineva poate fi insultat in mass-media fara nici o consecinta notabila pentru autori. In definitiv, in afara de politicieni si cei din GDS cati au participat la acest miting?

  • mihai rogobete

    @corin frunzaverde: Falia civilizaţiilor trece pe Calea Victoriei.

  • Altera Pars

    @Ilinca

    “Sunt surprinsa ca acest miting a adunat atat de putine persoane, mai ales prin comparatie cu cel de ieri, unde lumea s-a mobilizat impotriva a 0 virgula nu stiu cati bani de taxe pe litrul de benzina.”

    De acord, cu un mic amendament: haideti sa schimbam diateza verbului din ultima propozitie, din reflexiva in pasiva. As reformula: unde lumea A FOST MOBILIZATA ( “lumea” respectiva fiind formata din activ si votaci de partid, cu neamurile lor cu tot.)

    In ce-i priveste pe politicienii care au participat la mitingul de solidarizare cu dl Plesu, de remarcat, desi absolut previzibila, desavarsita unitate “cromatica”.

  • HH

    “Sunt surprinsa ca acest miting a adunat atat de putine persoane, mai ales prin comparatie cu cel de ieri, unde lumea s-a mobilizat impotriva a 0 virgula nu stiu cati bani de taxe pe litrul de benzina.”
    ——————————————————-

    1. Ma indoiesc ca A. Plesu avea nevoie de circul asta. Cei 500 nu cred ca i-au cerut permisiunea sa defileze cu tabloul lui, ci, mai degraba, trebuie sa fi fost tirit in aceasta asociere cam asa cum zice Jim Goad: “Freedom of association involves the consent of both parties, because forcing someone to schmooze with someone with whom they have zero desire to engage is not freedom—it’s coercion.”

    Si, la fel ca pentru Jim Goad, cred ca si pentru A. P. dreptul de a fi lasat in pace e unul fundamental, bijuteria coroanei drepturilor omului: “But what about the right to avoid people? For a misanthrope such as myself, that should be the crown jewel of human rights, the one that supersedes and undermines all others. If society refuses to acknowledge a fundamental right to be left alone, we are headed pell-mell into a Dictatorship of the Pushy.” (to push = a impinge din calea ta pe cineva cu miinile sau cu corpul).

    2. Cei care au protestat impotriva unei taxe minuscule sint incomparabil mai inteligenti si mai responsabili decit cei 500, indiferent daca s-au mobilizat sau a fost mobilizati. Nu exista taxa mica si nici taxa “buna”. Taxarea e furt institutionalizat. Cei care au iesit in strada impotriva taxei cunosc tehnologia perversa a fierberii de vii a broastelor, care zice asa: daca pui o broasca in apa fierbine, va sari imediat afara, insa daca o pui intr-o oala cu apa rece si ridici temperatura foarte incet, nu mai sare; sta acolo pina moare fiarta. TVA-ul nu a fost 24% din prima, nu-i asa? Luati orice alta taxa si urmariti-i cresterea. Toate au fost mici, spre insignifiante, la inceput.

    Cu taxele trebuie sa te porti ca si cu comunistii: le omori de mici, sau, daca nu, te omoara ele pe tine cind devin mai mari. “Generozitatea” stingii s-a bazat totdeauna pe taxe, adica pe banii altora. Nu poti avea guvern mare (=coruptie mare) decit atunci cind taxele sint mari. Cu cit mai mari taxele, cu atit mai multa egalitate (=socialism, comunism) in saracie si servicii proaste. Si, asa cum noi ne amintim din comunism, iar occidentalii vor invata in anii ce vin pe propriile piei, cu cit mai multa egalitate, cu atit mai putina libertate.

  • Dar nu sunt de acord cu inchiderea antenelor.

  • Tilinca bis

    @Ilinca
    De acord, in mare, cu D-Voastra.
    In ce priveste numele personajului flaubertian, ehehei, aflati ca a fost ales de autor cu schepsis. SENECAL trimite, prin evolutia sa politica din roman, la doua pozitionari societale deosebite: aceea de orator anarhist la 1848, cu aluzie deci la Seneca Retorul, si aceea de ofiter de politie, de sbir, cu trimetere, dara, la medievalul SENECHAL. NOMEN EST OMEN pe undeva. (Caragialianul Coriolan Draganescu nu-si are nici el prenumele + numele alese la intimplare, cum banuiti. Mihai Gadea, ca pastor raspastorit, i-a calcat, fara sa stie, pe urme. Mai mult decit Liiceanu catarindu-se pe soclul statuii viteazului principe valah.)

  • Dionisie Tilihoi/Thoreau

    @HH
    Bravo! Sinteti un adevarat liberal. Co-semnez ce ati spus, de buna voie si nesilit de nimeni.

  • jenel corondanovici

    @D.Nimeni
    Antenele? S-ar putea sa se inchida singure daca pleaca Sf.Varanie in pelerinaj la schitul Jlava.

  • jenel corondanovici: si atunci?

  • Gheorghe Campeanu

    @ Dionisie Tilihoi/Thoreau

    Miscator si inspirational asentimentul Dvs. intru cele asertiuni ale corespondentului HH, cel ce-l invoca pe Jim Goad, exegetul ‘redneck’-ismului. Ma intreb daca poate fi vorba de spiritul lui Horia Hulubei, caci nu-mi vine a crede ca este o revenire a lui H³ de deuna saptamina, care s-a debarasat de un H spre H².
    Circul desfasurat sub ocrotirea gravelor cuvinte ale lui Coriolan D. cocotat pe monument, maturizat post-modern in filozoful cetatii (dar la privat, nu in structurile statului nesatul de impozite) nu are cum sa-i ofere dl-ui. Plesu “a warm an fuzzy feeling”, nici macar cu cireasa de pe tort adusa in piata U de grupsculul scandator al lui M Neamtu.

  • Ilinca

    @Tilinca bis “NOMEN EST OMEN pe undeva”.
    Probabil de la nume i se trage lui Gigel Stirbu inalta functie.
    De domnu’ presedinte ce sa mai zici: dupa nume e predestinat sa ajunga imparatul rromanilor. Sau a romanelor? ca am auzit ca e citit tare, saptamana si romanul!

    @HH Cam slabuta retorica despre taxe, socialism si coruptie. Nu taxele mari sunt problema (tarile nordice sunt reprezentative in acest sens, au cele mai mari taxe si impozite din Europa) ci folosirea lor, coruptia in general.

  • HH

    “Cam slabuta retorica… etc.”

    Ceva mai grăsuț pentru Ilinca: statul socialist suedez a facut implozie in primii ani de dupa 1990, prabusindu-se sub propria greutate dupa mai mult de doua decenii de declin rapid.

    Un suedez -- Per L. Bylund, Ph.D., Applied Economics -- despre mult laudatul model suedez:
    Liberals tend to point to Sweden as a good example of how well an extensive welfare state functions. They are not completely wrong, since Sweden is a rather well-functioning country. But this is despite the welfare state; these live in the past, and assert that Sweden today is one part in the 1970s and two parts their own imagination. The fact is that the Swedish welfare state imploded in the early 1990s; it was crushed under its own weight after more than two decades of rapid decline.

    Articolul e aici:
    http://perbylund.com/opinion/the-market-is-taking-over-swedens-health-care/

    Ar fi bine sa il cititi. Va va scuti de ridicol in viitoarele luari de cuvint. Cel putin in chestia decedatului, in dizgratie, model suedez…

  • HH

    “Cam slabuta retorica… etc.”

    Ceva mai grăsuț pentru Ilinca: statul socialist suedez a facut implozie in primii ani de dupa 1990, prabusindu-se sub propria greutate dupa mai mult de doua decenii de declin rapid.

    Un suedez -- Per L. Bylund, Ph.D., Applied Economics -- despre mult laudatul model suedez:
    Liberals tend to point to Sweden as a good example of how well an extensive welfare state functions. They are not completely wrong, since Sweden is a rather well-functioning country. But this is despite the welfare state; these live in the past, and assert that Sweden today is one part in the 1970s and two parts their own imagination. The fact is that the Swedish welfare state imploded in the early 1990s; it was crushed under its own weight after more than two decades of rapid decline.

    Articolul e aici:
    http://perbylund.com/opinion/the-market-is-taking-over-swedens-health-care/

    Ar fi bine sa il cititi. Va va scuti de ridicol in viitoarele luari de cuvint. Cel putin in chestia decedatului, in dizgratie, model suedez…
    --

  • Ilinca

    @HH Aveti dreptate: retorica dvs nu e slabuta, e proasta de-a binelea: habar nu aveti de realitatile tarilor nordice. Printre altele ceea ce s-a intamplat in Suedia la inceputul anilor 90 e de mult “ingropat”.
    Noapte buna si vise placute, va doresc sa va treziti intr-o tara fara taxe unde curge lapte si miere pe strazi.

  • mihai rogobete

    http://filmehd.net/shogun-1980-filme-online.html
    “Câte bordeie, atâtea obiceie” înseamnă : câte civilizaţii/culturi/subculturi, atâtea norme morale, imoral nefiind numai cel care contravine regulilor convieţuirii într-un “bordei”, ci şi strainul care le perturbă prin impunerea alor sale. Că-s primitivi-individualişti, precum Cain sau Enchidu, pentru care “a exista” înseamnă a convieţui…de unul singur, sau globalişti hipersocializaţi, pentru care condiţia ontologică prinde întregul umanităţii, niciunul nu poate susţine că e amoral, lipsit de orice formă de moralitate -- cel mult, parţial… moral, în poziţia celui care impune, bordeiului, subbordeiul. Dacă partea de jos a bordeiului Antenei 3 se opune părţii de sus a lui Andrei Pleşu, sau invers, pentru a-l ocupa, ambii sunt imorali. Când nu de popor am avut parte ci de pleavă, nici de aristocraţie n-avem, ci de boierie.

  • HH

    Am inteles de mult ca e imposibila comunicarea cu socialistii si comunistii prin alte mijloace decit cele folosite de generalul Pinochet. Inutil sa incerci sa-i ajuti, sa le deschizi ochii. Refuza pur si simplu sa se informeze si isi inchipuie ca tupeul tine loc de cultura (care e ceva mai mult decit romane si poezii, Ilinca!), informatie, adevar. Tine chiar mai putin decit tinea nechezolul loc de cafea.

    Duduia nici macar nu intelege ca il contrazice pe un suedez, economist, Ph.D. in Applied Economics si pe inca vreo citeva sute ca el (de care ea nici nu a auzit) si se rasteste la mine de parca ar fi la piata si ar negocia, cu miinile in solduri si cu gura mare, pretul unei legaturi de patrunjel cu “o taranca obraznica si inculta”, care habar nu are cu cine are de-a face.

    Pentru ceilalti, inca un articol clar si explicit, al aceluiasi autor, despre falimentarul model socialist suedez:
    Sweden’s Great Depression, cu subtitlurile:
    The Rise and Fall of the Welfare State
    Explaining Sweden’s Great Depression

    http://perbylund.com/opinion/swedens-great-depression/

    Citez din articol:
    “The 1970s and 1980s saw a welfare state run amok with a greatly expanded scope with new government benefits, the introduction of very rigid labor market regulations, active propping up of stagnating sectors of the economy, and drastic increases in tax rates with some marginal rates in excess of 100 percent.”

    Adica:
    “Anii 1970-80 au vazut un stat al bunastarii scapat de sub control (…) cu o crestere draconica a taxelor, unele depasind 100%.”

    Taxe de peste 100%! Tare, nu? Cred ca auziti prima oara de asa ceva. La asta duce, inainte de a se prabusi, modelul suedez si orice alt model de inspiratie marxista.

    Modelul socialist suedez e un cal mort de vreo 20 de ani, dar Ilinca poate sa parieze in continuare pe el daca vrea neaparat. Din partea mea poate sa stea si in cap in tot timpul asta daca pozitia ii face placere.

    Iar taxa aceea pe benzina a lui Ponta, ca sa revenim la boile noastre, va intra in pretul fiecarui produs de pe fiecare raft din fiecare magazin din Romania. Plus, in pretul tuturor serviciilor. Si va fi continuu marita. Pe tacute. Pina vor muri toate broastele.

    Cum sa ai masini si ecologice si blindate, jet-uri de lux, soferi, secretare, palate si miliarde de euro in conturi secrete fara sa furi? Nu ai cum. Pentru asta exista taxele.

  • Ilinca

    @HH Domnule, va scuz tonul cu care va adresati: se vede ca nu sunteti o persoana prea citita si umblata, iar articolul unui oarecare universitar de la o universitate baptista, va umple de admiratie. Cum doriti, inteleg ca pentru dvs acest autor est un nume in domeniu ( eu zic sa-i studiati cu atentie Cv-ul inainte sa-l faceti viitorpremiat Novbel in economie). De asemenea ar fi bine sa o lasati mai incet cu Suedia anilor 80-90: 1)suntem in 2014 si 2) eu m-am referit la taxe si tarile nordice in general. De exemplu, pentru cultura dvs (ce pare limitata, o spun cu parere de rau, credeam ca daca v-ati maestecat in discutie stiti despre ce e vorba in subiect si puteti discuta in cunostinta de cauza), in Danemarca tva-ul e de 25 %, la toate produsele iar taxa pentru o masina noua depaseste 100%, la un moment dat era 180%. Nu mai vorbesc de taxele pentru asa zisele produse ” de lux”, inlcusiv ciocolata! Totusi, nu e deloc rau in Danemarca si nici in alte tari nordice atat de hulite de dvs, dar daca nu va plac aceste tari din cauza taxelor si preferati impozitul universal de 16 % din Romania ramaneti cu bine. Cred ca aveti idei putine si fixe in materie de politica economica si putine sanse sa vi le schimbati.
    Va doresc conversatii cat mai placute cu cei de nivelul dvs.
    PS Inteleg ca din comentariile mele ati inteles ca sunt socialista, comunista si ador practicile lui Pinochet (“socialistii si comunistii prin alte mijloace decit cele folosite de generalul Pinochet.”)!!! Sunteti extrem de amuzant.

  • HH

    Nu v-am cerut sa-mi scuzati nimic. 🙂 Ar fi culmea sa-i prezint scuze unei pupeze care mi se adreseaza cu: “retorica dvs nu e slabuta, e proasta de-a binelea: habar nu aveti de realitatile tarilor nordice.” etc. etc. -- pentru ca doar in registrul asta ati gasit de cuviinta sa va faceti vocalizele.

    Dincolo de asta, de la cineva cu un ego supradimensionat si cu o inteligenta oarecare eu nu am nici un fel de asteptari. Nici macar sa aprecieze faptul ca nu i-am raspuns cu clasicul “ba pe-a ma-tii!”.

    Altfel, si eu va gasesc amuzanta si nu cred ca sint singurul. Cineva imi zicea ca sinteti chiar mai mult de atit, ca sinteti ridicol-simpatica si ii amintiti de Miss Piggy. Si mai zicea ceva si de spoiala de… nu stiu ce, ca trecea tramvaiul si nu am auzit,… dar banuiesc ca a fost doar un rautacism gratuit.

    Sa mai comentati pe aici. Scrieti orice, numai scrieti! In fond, pentru distractie si amuzament vizitam astfel de locuri. :mrgreen:

    Sa nu uit: nu-i asa ca dv aveti totdeauna dreptate?

    P.S. Am fost in Danemarca si in Suedia (in vizita insa, nu prin măritiș) de mai multe ori, am prieteni pe-acolo.

  • mihai rogobete
  • Ilinca

    @HH Scrieti mai putin si la obiect, nu povesti de tipul: ” eu am dreptate si stiu tot ce misca, ceilalti sunt prosti si nu au auzit de taxe de peste 100%, nici de tarile nordice”. V-ati facut de ras invocand acel articol al unui obscur universitar, articol despre o situatie de acum 20 si ceva de ani. Dar sunt convinsa ca pentru dvs un asemenea tip e extraordinar de inteligent, doar ca nu impresionati pe nimeni, ins chimb va ridiculizati cu asemenea repere intelectuale.
    Restul e bla-bla-bla, mi-am pierdut suficient timp cu dvs si aiurelile pe care le scrieti si in care credeti cu naivitatea ignorantului. Cat despre insulte…. de ce m-ar interesa parerea unui tip limitat ca dvs? De fapt pe cine intereseaza aceasta parere? probabil pe cei cu repere intelectuale ca ale dvs.

WP Admin